Sfera organizacyjna.

Ludzie  zajmujący się importem samochodów z USA nabywają takowe na aukcjach organizowanych w różnych stanach, ale kupują też pojazdy od innych pośredników lub nawet bezpośrednio od właścicieli. Potem rzecz jasna auta te muszą załadować do kontenera, a te mają ograniczoną ładowność. Jednym słowem jeśli trafią się pojazdy typu SUV, to do jednego kontenera zmieszczą się dwa takie samochody. Jeśli zaś są to niskie sportowe Coupe, to zmieszczą się nawet cztery. Kluczowe znaczenie w przypadku tego transportu morskiego ma też i to, że zbiorniki aut muszą być puste, podobnie jak i klimatyzacja, czyli muszą być pozbawionymi łatwopalnych cieczy i gazów.

Licytacje.

Licytacja aut w USA to rzecz jasna domy aukcyjne zajmujące się licytowaniem aut klasycznych i te, które zajmują się typowymi pojazdami rodzinnymi lub użytkowymi. Można trafić także na aukcje powiązane z samochodami używanymi przez policję, służby takie jak FBI lub nawet nabyć na takiej licytacji karetkę pogotowia pozbawioną pewnych swoich cech, takich jak radia lub sygnału świetlnego wraz z dźwiękowym. Poza tymi zmianami wymaganymi przez przepisy, to auto nosi ślady eksploatacji i może być nawet w pełni sprawnym technicznie.

Części do pojazdów z USA.

Ludzie nabywający klasyczne samochody z USA zajmują się też nabywaniem części do takowych, czyli kupują błotniki, deski rozdzielcze, maski i wiele innych części w stanie dobrym lub nawet bardzo dobrym, bo w przypadku auta klasycznego, którego produkcję zakończono kilka dekad temu liczy się dosłownie każda śrubka i jeśli nabywca wynegocjuje dobrą lub bardzo dobrą cenę, to zarobi na danej dostawie części bardzo wiele.

Facebook Comments
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Hobby

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Jaki koszt pomocy drogowej?

Pomoc drogowa – ile kosztuje? Podróżując dużo samochodem, na trasie nie raz mogą poj…