Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep otwiera nowe sklepy oraz przejmuje inne sieci spożywcze.

Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep powstała w 2000 roku i liczy dziś blisko 2,7 tys. punktów – 38 zarządza centrala, pozostałymi franczyzo-biorcy. Spółka zarządzająca siecią Delikatesów Sezam, Express i Delikatesów Premium wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Specjał.

Priorytetem firmy jest rozwój konceptu Delikatesy Premium. Do końca roku pod tym szyldem ma działać 180 sklepów, a łącznie we wszystkich formatach 3 tys. Do sieci mogą przyłączyć się przedsiębiorcy, którzy już prowadzą sklep albo dopiero planują go otworzyć. Franczyzodawca systematycznie zwiększa swój potencjał poprzez przejęcia. Niedawno nabył spółkę LD Holding zarządzającą sieciami franczyzowymi eLDe, Livio, Sieć 34 oraz centrum dystrybucyjne w Pruszczu Gdańskim. Centrala wdraża wspólny program lojalnościowy dla konsumentów, a także wspólną loterię, w której do klientów trafi ponad 100 tys. nagród.

– Najlepsze lokalizacje dla naszych sklepów to osiedla mieszkaniowe oraz tereny wiejskie, na których mieszka dużo osób. Jesteśmy w stanie dobrze zagospodarować powierzchnie w przedziale 40-800 m\ Dostosowania obiektu do standardów sieci trwa średnio 1-2 miesiące. Dla każdego brandu funkcjonującego w ramach Grupy przygotowujemy gazetkę promocyjną, w której kupujący znajdą całą gamę produktów w atrakcyjnych cenach. Emitujemy także billboardy, za pomocą których wraz z producentami przeprowadzamy akcje sprzedażowe, mocno ukierunkowane na jeden lub dwa hitowe produkty – mówi Jan Sałata, wiceprezes zarządu.

Facebook Comments
Załaduj więcej podobnych artykułów
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Człowiek

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Jaki koszt pomocy drogowej?

Pomoc drogowa – ile kosztuje? Podróżując dużo samochodem, na trasie nie raz mogą poj…