Żabka Polska wymaga od partnerów minimum średniego wykształcenia oraz podstawowej znajomości obsługi komputera. W zamian zapewnia rentowny sklep.

Spółka Żabka Polska rozwija dwie sieci sklepów spożywczych – działające na mniejszej powierzchni sklepy Żabka oraz większe Freshmarkety. Łącznie jest ich 3,7 tys. Firma otwiera średnio dwa sklepy dziennie, za rekord należy uznać 20 uruchomionych placówek jednego dnia.

– Zwiększamy swój zasięg poprzez rozwój organiczny i przejęcia mniejszych sieci, na przykład Kefirka i Społem Zabrze. Zainwestowaliśmy także w marketing on-line oraz działania w social mediach. Dzięki temu na Facebooku zgromadziliśmy już ponad 100 tys. fanów, a niedawno uruchomiliśmy aplikację mobilną umożliwiającą udostępnianie naszym klientom specjalnych bonów promocyjnych. Osoby robiące zakupy w sklepach Żabka i Freshmarket mogą skorzystać ze strefy kawowej i zamówić jedzenie na wynos. Ciągle zwiększamy liczbę produktów dostępnych w tzw. wielosztukach. Klienci, którzy zdecydują się na zakup kilku tych samych produktów, mogą liczyć na ich niższą cenę – wyjaśnia Katarzyna Przewęzikowska, menedżer ds. public relations Żabka Polska.

Centrala wymaga od partnerów minimum średniego wykształcenia oraz podstawowej znajomości obsługi komputera. Mile widziane jest doświadczenie w handlu, jednak nie jest ono konieczne. System szkoleń kompleksowo przygotowuje przedsiębiorców do prowadzenia sklepu i obejmuje aktywną sprzedaż, obsługę klienta, merchandising. Ponadto Andrzej Strzelczyk, mistrz Polski sommelierów, prowadzi regularne szkolenia dla ajentów sklepów i sprzedawców. Żabka Polska zapewnia rentowną lokalizację i jej wyposażenie. Inwestycja w biznes wiąże się jedynie z kosztami uruchomienia działalności gospodarczej.

– Proces konsolidacji rynku sklepów spożywczych będzie postępował. Przełoży się to na rosnące zainteresowanie właścicieli punktów handlowych współpracą z sieciami franczyzowymi oraz przejęciami lokalnych sieci przez najsilniejszych graczy na rynku – twierdzi Katarzyna Przewęzikowska, menedżer ds. public relations Żabka Polska. – Większego znaczenia nabiera także oferta dobrej jakości produktów świeżych, takich jak owoce, warzywa, wędliny i mięso, a także rosnącego zainteresowania alkoholem z wyższej półki – whisky oraz winem. Przewagę rynkową mogą zatem osiągnąć jedynie te sieci, które będą potrafiły zapewnić klientom wyjątkową jakościowo ofertę oraz wysoki standard obsługi klientów. Nasze analizy pokazują również, że coraz istotniejsze w branży FMCG stają się nowe technologie oraz komunikacja on-line z klientami.

Facebook Comments
  • Jakie koszty usług hydraulika?

    Chcąc skorzystać z usług hydraulika trzeba być świadomym, że koszty takich usług w ostatni…
  • Samochód terenowy – zadbaj o jego funkcjonalność

    Przygotowanie wyposażenia dla samochodu terenowego wymaga stworzenia takich elementów, któ…
  • Czym myć panele

    Prawidłowo dobrane panele podłogowe, będą służyły na całe lata. Aby cieszyć się ich piękny…
Załaduj więcej podobnych artykułów
  • Jakie koszty usług hydraulika?

    Chcąc skorzystać z usług hydraulika trzeba być świadomym, że koszty takich usług w ostatni…
  • Samochód terenowy – zadbaj o jego funkcjonalność

    Przygotowanie wyposażenia dla samochodu terenowego wymaga stworzenia takich elementów, któ…
  • Czym myć panele

    Prawidłowo dobrane panele podłogowe, będą służyły na całe lata. Aby cieszyć się ich piękny…
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Człowiek

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Jakie koszty usług hydraulika?

Chcąc skorzystać z usług hydraulika trzeba być świadomym, że koszty takich usług w ostatni…